Nabízíme vám pomocnou ruku v situaci, kdy váš klient ignoruje splatnou pohledávku nebo jednostranně posunuje termín její úhrady.
Co pro vás můžeme udělat
Na vaše neuhrazené faktury budeme aplikovat stejný postup jako na ty své:
- Upomínáme dlužníky už v prvním týdnu po splatnosti. Dohodneme s nimi nové datum splatnosti (ve lhůtě 5 dní) nebo splátkový kalendář. Dodržování nové dohody přísně hlídáme a případně pokračujeme v upomínání a podnikáme další kroky.
- Sepisujeme a odesíláme předžalobní výzvu, jestliže dluh nebyl po třech urgencích uhrazen.
- Sestavíme žalobu nebo návrh na vydání platebního rozkazu a zastoupíme vás u soudu.
- Zajistíme mimosoudní vyjednávání s protistranou, jestliže je to v dané situaci vhodné.
- Budeme pro vás exekučně vymáhat pohledávku poté, co bude spor úspěšně ukončen.
- Když váš dlužník spadne do insolvenčního řízení, budeme váš zájem hájit i v tomto řízení. Sepíšeme věřitelský insolvenční návrh, zpracujeme přihlášku do insolvenčního řízení a doporučíme vám vhodný postup.
Vymáháme také náhradu škody, podobným způsobem jako dlužnou částku. Ať už vám škodu způsobil obchodní partner, klient, zaměstnanec nebo třeba stát, postup je stejný: vypracujeme analýzu sporné situace, připravíme strategii, sepíšeme písemná podání a zajistíme vaše zastoupení u soudu.
Ozvěte se nám
Do druhého pracovního dne vám pošleme nástin předpokládaných kroků a nabídku právních služeb. Napište nám nebo zavolejte.