Naším klientům provozujícím e-shopy nebo jiné činnosti e-commerce se staráme o to, aby jejich fungování odpovídalo požadavkům právních předpisů.
Co pro Vás můžeme udělat
- obchodní podmínky
- reklamační podmínky a protokol
- formulář odstoupení od smlouvy
- podmínky použití webového rozhraní
- pravidla zpracování osobních údajů
Jak probíhá spolupráce
- Poté, co si naši službu objednáte Vám vystavíme zálohovou fakturu.
- Po její úhradě proběhne do dvou pracovních dnů konzultace s našim právníkem. Během ní proberete detailně fungování Vašeho e-shopu tak, aby podmínky odpovídaly Vašim potřebám.
- Do pěti pracovních dnů od konzultace Vám zašleme kompletní sadu potřebných dokumentů spolu s informacemi, jak je zakomponovat do e-shopu a Vašich procesů.
- Cena naší služby odpovídá obvyklé časové náročnosti zadání, ve výjimečných případech se může stát, že Vaše zadání přesáhne obvyklou časovou náročnost. Na to bychom Vás upozornili při úvodní konzultaci, upřesnili cenu a pokud s ní nebudete souhlasit, zrušíme Vaši objednávku a vrátíme Vám zaplacenou zálohu.
Naše zkušenosti
- našimi klienty obchodujícími v prostředí internetu jsou klasické e-shopy, prodejci energií, poskytovatelé služeb, softwarové společnosti, programátoři atd.
- nastavovali jsme podmínky zpracování osobních údajů pro více než stovku právnických osob